zaterdag 19 januari 2008

weer saai weer


Over het weer kun je heel veel vertellen, maar vandaag niet. Is het nu saai weer of is het weer saai. Volgens mij beide niet goed, want het is weer saai weer.
Gelukkig dat we zelf nog wat van de dag kunnen maken, zodat we toch nog vrolijk op deze dag kunnen terug kijken.

Normaal heb ik eigenlijk mijn auto niet nodig, ik gebruik hem alleen naar mijn werk als het echt slecht weer is, maar nu, net na mijn ongeluk had ik dit weekend wel mijn auto nodig. Ik had een afspraak in Meerkerk. Gelukkig heb ik via mijn tweelingbroer een auto kunnen regelen, zodat ik alsnog met de auto naar Meerkerk kon, waarvoor nogmaals mijn dank Wim. Het was wel even wennen in een andere auto, maar gelukkig was het bijna allemaal snelweg of autobaan, in ieder geval een weg waar heel veel borden 100 km staan. Volgens mij kunnen ze beter borden van 120 plaatsen op plekken waar je 120 mag rijden!

's Avonds nog even op verjaardag bij mijn nicht Cindy, die 21 jaar was geworden. Het was even een zoektocht naar het huis, maar ik ben er gekomen. Tunneltje was even zoek :-). Daar hebben we toevalligerwijs nog even gesproken over hoe je files kunt verminderen.

Terug naar huis (mot) regende het nog steeds, zodat ik vandaag 3x met een natte jas ben thuis gekomen, maar zo aan de foto's te zien wordt het droog!
Ach, wat zitten we te zeuren, we hebben vandaag maar 1 bui gehad en die is (uiteindelijk) toch over gewaaid :-D.
Kan ik vannacht toch droog slapen!

Geen opmerkingen: