maandag 14 januari 2008

drukdrukdruk


Vandaag is de week weer druk begonnen. Dit keer op de fiets naar mijn werk, om al daar de racefiets in te wisselen voor de biebfiets (delivery bike van Batavus). Uiteraard eerst de boeken die naar Bussum gebracht moeten worden achterop de fiets en in de fietstassen. Vlug naar Bussum toe (3 km afstand) om dan om 9.30 te beginnen met de cursus digitale informatie. Daar werden de resultaten van de opdrachten van de cursisten bekeken en werd besproken wat er voor de volgende bijeenkomst gedaan moet worden. Module C. Het onderwerp is efficiënte informatiezoekprocessen. We kunnen ons borst nat maken. Om 13.00 uur heb ik eerst de fiets leeg gemaakt, normaal neem ik dan ook weer een fiets vol boeken mee, maar dit keer had mijn collega Lilly de dozen en 2 computers met de auto meegenomen. Dat scheelt dus wel! Snel even een aantal boterhammen gegeten en om 14.00 alweer uitlening. Bij ons betekent dat 13.50 of 13.55 uur uitlening, omdat de voordeur nog wel eens open wil staan in verband met de naschoolse opvang die boven ons zit.
Het was weer een redelijk drukke middag, terwijl wij ook nog eens de aanschaf er tussendoor doen. De middag was weer snel voorbij en voordat we het wisten was het alweer 17.30 uur. Snel alles opgeruimd, de racefiets gehaald, de verlichting nagekeken en vernieuwd en weer op weg naar huis. Daar bleek dat de kaboutertjes nog niks hadden gedaan, dus moest er nog gekookt worden.
Al met al weer veel gedaan. Morgen staan er weer klassen op het programma. Ik hoop dat ik morgen weer eens een rustige pauze heb.....

Geen opmerkingen: