woensdag 24 augustus 2016

Weer terug in huize Trauffer


Vanmorgen lekker lang in bed blijven liggen, wel tot 8.30 uur. Daarna alles lekker langzaam gedaan.
Eerst opgefrist, daarna lekker gegeten en toen begonnen met het opruimen van alle spullen, zodat en de tent en de auto leeg waren.
Het was weer schitterend weer, geen wolkje aan de lucht en de zon kon alles lekker droog schijnen!
Om 12.00 uur eerst nog even alles (op druiven en 2 avocado's na) opgegeten. Toch een tijdje gekletst en toen begonnen met het schoonmaken van het grondzeil. Daarna met het afbreken van de tent (om hem sneller droog te krijgen heb ik deze iets verplaatst) ging het minder voorspoedig, maar kreeg het tenslotte toch voor elkaar. Toen van voren af aan de auto weer ingeladen. Onderop de tafel, stoel en slaapmat, dan de fiets en daarna de rest (4 tassen, 3 rugzakken, een emmer, een afwasteil en wat losse dingen!). Ik had het idee dat ik de eerste keer alles makkelijker er in kreeg, maar uiteindelijk zat alles in de auto. Een minpunt was dat de zender van mijn draadloze fietscomputer van het frame is gevallen. Kijken hoe we dat t.z.t. weer zullen oplossen! Als hij het straks nog doet zal ik hem wel met plakband moeten vastmaken omdat de lijm hoogstwaarschijnlijk uitgewerkt is! Wordt vervolgd.
Nog even afscheid genomen van Anita en haar moeder, ze vond het jammer dat ik wegging, maar heb haar verteld dat ik volgend jaar weer zal terugkomen. Tenslotte heb ik nog wel een aantal dingen te doen!
Om 14.30 uur startte de auto (na een maand stil te hebben gestaan) in 1x en was mijn vakantie op Camping Grimselblick teneinde.
Om 15.15 uur kwam ik in Matten aan. Eerst wat even uit de auto gehaald, samen met mijn zwager thee gedronken (mijn zus ging net naar haar werk), relax op het zitplaatsje gezeten en 's avonds weer heerlijk gegeten. Echt huize Trauffer. Na het eten 4 spelletjes rummikub gespeeld. Nu nog even mijn weblog en dan weer in een gewoon bed slapen. En morgen, ja dat zien we dan wel weer. Het weer blijft voorlopig erg mooi en warm./////////////////

Geen opmerkingen: