zaterdag 13 augustus 2016

Lekker in het zonnetje

Ik zit momenteel lekker in het zonnetje voor de tent (zoals op de foto hieronder!), alleen met de laptop voor me op een krukje. Zo kan ik mooi mijn berichtje lekker in het zonnetje schrijven.
Heb net mijn 2,5 liter water op gedronken, dus dat is geen probleem.
Gisteravond nog een foto opgestuurd voor de fotowedstrijd van de Tweemaster. Doe natuurlijk buiten mededinging mee, maar vond het wel leuk om hem te laten zien. Denk dat de kinderen meneer/meester Ruud nog wel zullen herkennen na 7 weken vakantie!

Vanmorgen bovenlangs via (richting) Reuti naar Meiringen om aldaar boodschappen te doen. Het is een hele mooie (berg) wandeling, je komt er geen kip tegen en ook geen mensen, verder mooie watervallen en allerlei soorten dieren waaronder de veel in getale aanwezige (steek) vliegen!
Het is heerlijk voor je rust, mooie natuur en inspanning en alle tijd. Wat wil je nog meer!
Terug ben ik weer tussendoor via het (bos) klimmetje via de Aareschlucht, daar waar ik vorige keer een plensbui heb gekregen.
Op de camping eerst wat lekkers gegeten (eitje gebakken) en daarna besloten om eens lekker in het zonnetje te gaan zitten. Ik wilde eerst nog met de fiets naar het Urbachtal, een mooi smal weggetje van slechts 5,4 km lang, maar met een pittige klim, maar beloonde mezelf met een middagje niksen in de zon. Die Urbachtal loopt niet weg en kan ik altijd nog eens tussendoor fietsen. Van de zon weet je het natuurlijk niet of die blijft!
Maar als alternatief gaan we hem dan maar met de auto rijden:

Zo meteen om 17.00 uur op de fiets naar Brienz om te gaan eten met mijn zwitserse nicht, vriend en dochter.en dan (zeer) vroeg naar bed, want misschien wordt het morgen wel de mooiste dag ooit!

Geen opmerkingen: