zondag 7 augustus 2016

rustdag wasdag!

Ook al is het zondag, soms moet er ook gewerkt worden!
Naast eten en in het zonnetje zitten, lezen en puzzelen, vandaag ook maar weer eens gewassen.Heb er nu de tijd voor en de was droogt snel! Natuurlijk wel alles met de hand.
Het is momenteel rustig op de camping en zit nu in de schaduw achter de laptop mijn mail, weblog en info te bekijken.
Een paar dagen geleden had ik het over een filmpje van mijn trillende spieren. Wie weet is er iemand die zegt hoe dat komt. Ik drink genoeg water, krijg voldoende zout, magnesium en zink binnen en het heeft niks met krampen te maken!
Ik hou me aanbevolen....................

Gisteravond kreeg ik nog van een belg te horen dat van Avermaet al de eerste gouden medaille voor Belgie binnen heeft gesleept! Omdat Anita belgische is zijn hier ook aardig wat Belgen op de camping. Zo blijf ik ook op de hoogte! Verder laat ik tijdens de vakantie alles langs me heen gaan. Dus eigenlijk een echte vakantie zoals vroeger dat je verder niks wist wat er zich (waar dan ook) afspeelde.
Heb vanmorgen ook nog het blad gelezen over de 500 bergpassen dat ik te leen heb gekregen. Ga dat blad zeker kopen! Heb de passen uit Zwitserland al bekeken en gelezen. De twee bergen die ik nog zeker wil fietsen (Stelvio, Gross Glockner en Mont Ventoux) staan er ook in. Weet ik wat me te wachten staat en kan ik me gaan voorbereiden! De Hochalpenstrasse van de GrossGlockner staat nog goed in mijn geheugen gegrift, die heb ik voor 3 jaar terug nog met de auto gereden! De Mont Ventoux is natuurlijk bekend van de Tour de France en wordt ook wel kale berg genoemd. Denk wel dat duidelijk is waarom?
Ik heb dus nog wel wat te doen. Tel daar bij op dat ik voor mijn 70ste ook nog een marathon wil lopen! Maar vandaag even lekker niets (nou ja, even wat wassen dan)!


Heb aan het eind van de middag rond 18.00 uur toch nog even een half uurtje (hard) gelopen door Innertkirchen, even het luie zweet eruit en daarna lekker douchen. Heb ik toch nog wat gedaan. Nu vroeg naar bed en morgen 60 km klimmen!

Geen opmerkingen: