vrijdag 5 augustus 2016

rustdag


Gisteren was het dus vanaf 21.00 uur gaan regenen, vanmorgen hield het dan eindelijk om 9.30 uur op. Tijd om op te staan. Langer kan ik ook niet in bed blijven ivm krampen, doorliggen en stijvigheid! Dus snel op, wassen en lekker eten.
Het is vandaag wel een stuk kouder, dus maar een sportjack aangedaan.
Vanmiddag (rond 12.00 uur) ben ik wandelend naar Meiringen gegaan om daar bij de Migros (en Coop, dat er vlak bij ligt) inkopen te doen. Meteen 2 vliegen in één klap, want ik heb mijn activiteit/beweging voor vandaag weer gehad (toch weer bijna 10 km met 2x dat pittig klimmetje!) en daar ben je wel even een stuk goedkoper uit!
Nu is het 15.00 uur geweest en langzaam begint het wat op te klaren en vriendelijker weer te worden (de wolken trekken wat op).
Zit nu buiten en ben bezig achter de computer. Zag dat het filmpje van de Grimsel van gisteren er niet op stond, dus dat heb ik er alsnog maar weer een keer in het berichtje van gisteren gezet. Nu maar hopen dat het blijft staan! Zelfs een foto van mij in de afdaling met sneeuw!
Morgen ga ik waarschijnlijk de Susten op en mijn planning is dat ik volgende week maandag (de mooiste dag van die week) de 3 passentocht ga fietsen!
Dus nu lekker uitrusten......................................................en vroeg naar bed!




Geen opmerkingen: