zaterdag 3 mei 2008

wisselend succes

Als je op sportief gebied kijkt naar resultaten, dan kan het goed of slecht zijn, meevallen of tegenvallen. Maar het is ook weer eens afhankelijk wie er naar de resultaten kijkt. Een voorbeeld. Alle problemen bij PSV zijn natuurlijk een doorn in de ogen van de psv supporter, maar anderen zullen nhet niet erg vinden als bijv Gomes zou vertrekken.
Wat dacht je van de uitslagen van Twente-NAC en NAC- Twente. De aanhangers van Twente vinden het natuurlijk uitstekende resultaten, maar de NAC supporters (voor zover je ze supporters kunt noemen), zijn natuurlijk niet blij met het feit dat er weer iemand uit het veld wordt gestuurd! Wat zullen de supporters van Ajax en Heerenveen van dit resultaat vinden? Tenslotte kan hun cluppie nog de tegenstander van dit Twente worden?
Wat betreft Thomas Dekker zijn we gauw klaar. Vertel je net dat hij goed presteert, gaat zijn nekkie er af!
In plaats van prolongatie stapt hij dus gedesillusioneerd af!
Doet zijn eigenlijke kopman Menchov het beter. Ik ben niet echt kapot van hem, hij heeft het volgens mij net niet.
Ik hou meer van types als Michael Bogaard, Claudio Chiapucci, Marco Pantani, de " piraat" , aanvallers pur sang! Ik hou niet van meerijders. Dat had ik zelf ook met de toertochten. Dan waren er rijders die constant in je groep zitten, maar kopwerk doen ho maar. Dan ga ik liever nog kapot, maar ik zal ook mijn bijdrage leveren door op kop te gaan rijden.
Hoe het moet laat " Marianne Vos zien. Ze wint etappe 1,2 en 3! Maar ook zij is na afloop moe! In ieder geval kun je meer hebben als je goede prestaties neerzet, en dat doet zij voorlopig al weer een tijdje.



Ik heb vandaag een reader geinstalleerd voor mijn mac (Vienna) en een reader notifier voor mijn google reader (ik weet alleen niet hoe ik oude berichten moet verwijderen!), en nu krijg ik om de 15 minuten nieuwe berichten op het gebied van sport, cultuur, nieuws, alles waar ik een abonnement op heb genomen.
Tijdens het tikken van dit stukje krijg ik het nieuws door dat L' Ami er niet in is geslaagd om een podiumplek bij het EK schaken te halen. Hij werd al in de eerste barrage uitgeschakeld.
Dat er bij voetballen regelmatig rellen zijn dat is bekend, maar nu gaan handbalsters hier ook aan meedoen. Lees maar!

Rest mij nog te zeggen dat ik vanmiddag ook nog een uurtje in het zonnetje heb gezeten. Het was dat wel een waterig zonnetje, maar het begin is er.
Nog even wachten en ik krijg weer zin om een lekker ijsje op mijn balkon te eten.......

Geen opmerkingen: