zaterdag 3 mei 2008

1000 DUIZEND DUIZEND


Op 3 januari 2008 begonnen, nu vier maanden later staat op 3 mei 2008 om 12.10 uur de teller op 1003! Er zijn 581 mensen op mijn weblog geweest, waarvan 277 slechts 1x. (die hebben niet door dat je via dit log op allerlei plekken kunt komen= links, want ik vergeet regelmatig waar ik ben geweest, o ja, dat stond daar? en vind dan via mijn weblog gelukkig toch nog wat ik wil hebben).
Binnenkort ga ik me weer wat meer bezighouden met het nieuws op allerlei gebied wat mijn aandacht trekt (mijn opmerkelijke nieuws), maar gisteren las ik zoveel gekke dingen, dat ik daar wel een heel weblog aan kan besteden. Momenteel gebeuren de gekste dingen en helaas ook vervelende en droevige dingen. Kijk maar rechts bij de nieuwskoppen.
Sinds ik achter mijn appeltje zit en ik ben bezig met mijn stukje, dan zie ik direct mijn typefouten. Dat is toch wel handig!
Vanmiddag nog even boodschappen doen, en kijken naar de afloop van de ronde van Romandie op Belgie 1.
En als het mee zit nog even zonnen op mijn balkon........

Geen opmerkingen: