woensdag 7 mei 2008

17 jaar geworden


Na mijn werk ben ik direct door gereden naar mijn broer. Daar was ik uitgenodigd om te eten in verband met de verjaardag van mijn neef Arjen. Vandaag 17 jaar geworden en samen met zijn twee vrienden en zwager Willem (en natuurlijk de hele familie W de Groot) hebben we lekker gegeten. Voor het eerst shoarma gegeten. Ik bleek dus van een andere aardbol te zijn! Dat klopte ook, want zoals ik nog nooit shoarma had gegeten, zo had de rest nog nooit een drie passentocht gereden!
Als toetje een ijsje van " Nelis" (ook daar ben ik nog nooit geweest!).
Na het eten kwamen mijn nichten Suzanne en Paulien en schoonzus Carla nog even langs. Zij staan met de caravan op camping de `jagerstee" in Epe.

Ze staan daar al verschillende jaren en vroeger kwamen wij daar met de familie ook. Bijna elk weekend gingen we daar toen met de auto naar toe. Ik ben er ook al verschillende keren met de fiets naar toe geweest.
Ook dit pinksterweekend wordt het daar weer druk. Het wordt dubbel zo gezellig, want ook mijn zus (en zwager Edi) komen over uit Zwitserland en mijn broer Nico en Carla zijn precies op zondag, als iedereen langs komt om te barbecuen, 20 jaar getrouwd! Alvast proficiat.
Zoals het er nu naar uit ziet blijft het mooi weer en zal ik ook zondag met de fiets komen (75 km heen en 75 km terug). Ik heb dan de hele maandag tweede pinksterdag om te herstellen, want dinsdagochtend staat er alweer een peutergroep voor de deur van de bibliotheek!
Ik ben benieuwd of de oude beentjes het na twee rustjaren nog kunnen. We zullen maar rustig beginnen! Ik heb (tenminste dat is de bedoeling: wind komt uit het oosten!) terug wind (schuin) mee.......

Geen opmerkingen: