dinsdag 6 mei 2008

NOTEBOOK OVERLEDEN

We hebben dan wel 4 mei al gehad, maar nu even een minuutje stilte voor mijn overleden notebook. Het zat er al aan te komen, maar nu is het dan zover. Bij het aanzetten van de computer blijft het beeld zwart, het lampje dat er activiteit op de harde schijf is dat gaat niet aan. Dus over en sluiten. Gelukkig heb ik mijn appeltje nog voor de dorst! Misschien dat ik mijn notebook nog eens ga opereren, open doen en wat aan de draden of dat wat ik tegenkom inspecteren! Dan gaat hij naar het oud vuil.
November 2004 voor 1000 euro bij AH gekocht. Dus niet veel soeps. Ik zal daar zeker niet (tenminste als ik ooit nog een computer zal kopen) nog eens iets kopen!

Goed nieuws komt er van Ajax. Als je alle berichten over Ajax volgt kunnen ze volgend seizoen wel met vier elftallen uitkomen, maar ik denk dat dat niet zo'n " Vaart" zal lopen!
In ieder geval komt Danny Blind wel naar Ajax, niet als speler, maar als technisch directeur. Marco van Basten is erg blij!


Ik ben zelf altijd een fan van hem geweest, ik hou erg van spelers die 100% de strijd aangaan, net zoals trouwens Edgar Davids. Het zijn misschien wel de belangrijkste spelers van het team, maar vallen het minst op. Als er (veel) nieuwe spelers komen, zullen er ook wat spelers vertrekken. Verschillende namen worden er nu al genoemd.
Alle ins en outs over Ajax zijn hier te vinden. je kunt zelfs een toolbar instellen, zodat je alle berichten aan de bovenkant van je scherm door het beeld ziet lopen! Nu de spelers nog......... (Heitinga zal in ieder geval een stapje extra doen tegen Twente!). Mocht je daar niet genoeg aan hebben, dan kun je bij de headliner nog meer berichten (veel hetzelfde) lezen, en dan heb ik het nog niet eens over de officiele site van Ajax.
Nou vooruit, dan gaan we ook maar online......

Ben benieuwd wie er gaat winnen, volgende week weten we meer..........

Geen opmerkingen: