donderdag 8 mei 2008

te zot voor woorden


Ik lees vandaag iets in de krant en dat is echt te gek voor woorden. Dat kan alleen maar in Nederland. DE VROUWEN VAN "ONZE" voetballers EISEN EEN LUXE HOTEL! Ze moeten in de duurste hotels omdat ze alle voorzieningen willen hebben. Ik snap überhaupt niet dat dat volk mag komen. Als ik de baas van de KNVB was, dan mogen ze wat mij betreft best komen, ze kunnen allemaal datgene wat ze willen uitzoeken (hotel, camping), alleen ZE BETALEN ZELF. Willen ze hun schatje zien, dan zorgen ze maar dat ze een kaartje voor de wedstrijd krijgen!
Nog even, en dan eisen de vrouwen dat ze bij hun man in bed willen slapen. Zijn " onze" voetballers helemaal niet meer vooruit te branden! Stel je voor je gaat voor de baas naar een ander land, je moet daar een aantal dagen blijven. Zeg je tegen je baas, ja, ik ga alleen als mijn vrouw ook mee gaat en ze heeft nogal eigenzinnige eisen wat betreft hotels en winkelstraten! Zal de baas dan zeggen, tuurlijk en neem je kinderen ook maar mee en maak er een gezellige vakantie van!
Eerst zeggen "onze" voetballers dat ze het een eer vinden om voor Nederland te mogen uitkomen, als ze maar wel hun eisen inwilligen! Ze worden al (veel te hoog) betaald door hun club, en dan moeten ze ook nog buitensporige bedragen voor het behalen van resultaat hebben! De KNVB zal hier niet zo van schrikken, want ze komen meestal toch niet ver, maar als ik denk aan eer, dan denk ik niet aan geldwolven, die te beroerd zijn om zoals Schotten dat doen het gras willen opvreten!
Had ik zo wie zo geen moeite met het feit dat ze snel zouden worden uitgeschakeld, nu hoop ik, nee, wens ik dat ze de eerste ronde niet overleven. Dan kunnen hun vrouwtjes weer snel bij hun mannetjes zijn!
Andere reactie kun je ook lezen, je kunt ook je eigen reactie kwijt of hier, en ik moet zeggen dat ik de twee artikeltjes pas na mijn verhaal heb uitgezocht! Er zijn nu nog slechts 220 reacties binnen gekomen!

Bij onze " top" voetballers, ik bedoel " top" verdieners zien we het niet zo vaak, maar een verdieping lager zien we regelmatig hele mooie doelpunten. Kijk maar:

En het allerlaatste nieuws is natuurlijk geen nieuws, omdat iedereen het al wist behalve hijzelf, maar Rijkaard vertrekt bij Barcelona! Even nog een kleine terugblik hoe het ging......

Geen opmerkingen: