vrijdag 28 maart 2008

vakantie voorbij!


De dagen vliegen voorbij, ook als je helemaal niets doet. Misschien komt het wel omdat ik helemaal niets doe, want ik heb niet echt veel gedaan. Wat ik wilde doen dat ging niet. Ik moet zelfs nog mijn belastingaangifte doen. Morgen maar!
Ik hoop maar dat ik door deze vrije dagen wel ben uitgerust voor de volgende periode, de periode die uit veel peuterbezoeken zal bestaan!
Lichaamlijk gaar het wat minder. Ouderdoms kwaaltjes zoals stijve benen, maar ook mijn rechterschouder is pijnlijk, misschien nog een nasleep van mijn fietsongelukje!
We zullen zien of het nog eens overgaat.

De vakantie in stijl afgesloten. De fietstocht naar Muiderberg om te gaan schaken ging uiteraard in de regen. Gelukkig heb ik nu een goed regenpak, dus behalve dat het wat minder fietsen is in de regen, kwam ik droog over. Ik zou deze avond bar draaien. Iedereen moet één of twee keer bar draaien. Toen ik aan de beurt was kon ik niet komen, dus ik had gevraagd om het vandaag te kunnen doen. Helaas was er een oneven aantal spelers, en dan heeft de barman vrij. Dus ik had geen tegenstander. We zijn natuurlijk de avond wel doorgekomen. Ik loop nu alleen een beetje achter (10 partijen) op de meeste andere schakers!
Op de terugweg naar huis had ik eerst alleen storm tegen (blijkbaar is de herfst toch nog niet voorbij, ik dacht dat vorige week de winter was begonnen), later kwam de regen er ook nog bij. Je moet wel wat over hebben voor een avondje bar staan!
Van het weekend zal ik geen last van de regen en de wind hebben, want dan blijf ik lekker binnen. Ik hoop alleen dat de computer er ook geen last van heeft, want ik moet toch nog een hoop doen......

Geen opmerkingen: