zaterdag 15 maart 2008

Postkantoor in Weesp gaat weg



Het gaat goed met Weesp. Binnenkort hebben we ook geen postkantoor meer. Weesp heeft één van de kleinste hoofdpostkantoren, en die wordt gesloten. Om de klanten van dienst te zijn, gaan ze wel extra verkooppunten en kantoren (servicepunten) openen!
Om straks je zaken af te kunnen handelen, moet je naar 7 verschillende punten toen. Zullen ze er ook een mooie fietsroute aan verbinden! Weesper sightseeing via de postkantorenroute gesponsord door AH!

Een klein beetje geschiedenis van Weesp. Nu staat het postkantoor er nog bij.
Nu vind ik het niet zo erg, want ik kwam (bijna) nooit meer op het postkantoor in Weesp. Vroeger moest ik daar altijd mijn pakje halen, sinds een tijdje is dat inderdaad op de Herengracht bij de Weille. Ik ben daar één keer geweest. Er ligt daar een grote hond onder de stoel van de baas. Gelukkig blijft hij liggen!
Ik zal binnen kort maar weer even bij "ons postkantoor" naar binnen gaan, want ik heb nog oude postzegels en ik geloof dat deze sinds een tijdje alweer niet meer voldoen!
Dan zal ik gelijk afscheid nemen en het condoleance register tekenen......

Geen opmerkingen: