donderdag 27 maart 2008

Nederland

Ik was gisteren vergeten om te zeggen dat ik ook een prijs heb gekregen (nou ja, in ieder geval wel verdiend!), nl. de pechprijs, alhoewel pech kun je het eigenlijk niet noemen, want je weet dat alles kan gebeuren als je met een computer werkt.
Ik heb vandaag toch maar weer eens wat met de computer gedaan. Kennis gevonden op het internet. Het virtueel geheugen aangepast (het kost een tijd, maar dan heb je ook wat!). Ben daarna meteen naar een computer zaak in Weesp gegaan (ja, we hebben een computerzaak in Weesp!) Ook gevonden op internet!). Ze hadden daar ook datgene wat ik nodig had. Er zaten 2 geheugenmodules DDR 256 MB 333 MHZ in. Deze heb ik nu omgewisseild in twee keer 512 MB, dus samen 1000 MB geheugen. Als ik nu nog niet genoeg heb, dan weet ik het niet meer.
O ja, over geheugen gesproken, gisteren zag ik een filmpje over de kennis van de nederlander van de geschiedenis van Nederland, zelfs de Trouw schrijft er iets over! De nederlanders scoren een 5,2!


Wil je zelf een testje doen, dan kan dat hier.
En de Canon van Nederland, waar al het één en ander over is geschreven, dat wil zeggen, over wat een nederlander allemaal moet weten (dus leren) van onze geschiedenis. Alles op een rij vind je hier.



Mocht je überhaupt helemaal geen geschiedenis in Nederland hebben, dan word je geacht om op deze site eens te kijken!


Wat momenteel ook speelt in Nederland en waar iedereen wel van af weet is de film van Wilders. Men is al druk bezig geweest om de film te bekijken, maar een heleboel links werken al niet meer. Maar hier kun je de film als flv bestand downloaden en bekijken nauurlijk! Dit komt er in voor!

Ik zal in ieder geval Nederland niet in mijn "Second Life" bekijken, want dat programma heb ik definitief van mijn computer verwijderd. Ik wilde "Chess Island" nog opzoeken om te kijken hoe schaken daar geregeld is, maar na een half uur was ik nog geen stap verder, dus zeker niet op "chess island". Voor de kenner, er was geen teleport mogelijkheid te vinden om er naar toe te gaan.
Dan gaan we gewoon in de echte wereld verder.......we beginnen dan zaterdag met de nationale slaapdag! (zie mijn opmerkelijk nieuws). Leuk om te weten dat we in dat weekend een uur minder hebben om te slapen, want dan gaat de klok weer een uur vooruit en leven we weer in de zomertijd.
Slaap ze........

Geen opmerkingen: