woensdag 12 maart 2008

opvallend nieuws

Gisteren tijdens het lezen van de krant viel me weer wat op. Ik dacht, ik ga er een rubriekje van maken. Elke dag iets opvallends er in. Het valt mij op en al de lezer (s) alhier kunnen dat dan lezen. Het kan iets grappigs zijn, zoals dat van dat tafeltennissen, of iets opmerkelijks, of iets frappants of juist interessants, of iets wat de mensen bezighoudt, zoals bijv. de stakingen van onze agenten (opmerkelijk is dat bij de berekeningen van het salaris door de bonden de bonussen en de 13de maand niet zijn meegerekend. Bij ons worden ze ook niet meegerekend, omdat ze er niet zijn!).
Maar het probleem is dat er zoveel opmerkelijk nieuws is, dat ik er elke keer wel een heel artikel over kan wijden.
Ik vond het zelf wel frappant dat er drie families Wilders om bescherming hebben gevraagd, en ze hebben totaal niets met Geert Wilders te maken!
Wat ook opmerkelijk en leuk en handig is, is de zoekbanktoolbar. Een werkbalk die je heel snel aan allerlei informatie helpt. Informatie over deze toolbar vind je hier, terwijl je het programmaatje (slechts 294 kb groot!) hier kunt downloaden.


Vanavond is de boekenweek geopend. Lees bij "opmerkelijke nieuws"!

Geen opmerkingen: