donderdag 21 februari 2008

www.weespennest.nl


Ik las vandaag in het WeesperNieuws een artikel over de ontevredenheid van de weespers over de gemeente Weesp. De gemeente luistert niet naar de burgers, heeft geen visie, neemt verkeerde beslissingen, en is bestuurlijk onbetrouwbaar.


Het is de bedoeling dat deze site een platform wordt voor alle weespers, zodat de problemen die zij met de lokale overheid hebben aan de kaak worden gesteld.
De naam van deze site is afgeleid van de discussie rond de gemeentelijke herindeling, waarin een Bussums raadslid Weesp met een wespennest vergeleek...
Ik ben hier geboren, maar niet getogen. Ik heb ook wat appeltjes met dit gemeentebestuur te schillen. Oké, de vecht is mooi, en je kunt er mooi langs fietsen, wat door menig bibliotheek bezoeker ook wordt gedaan (en over verteld),


maar daar blijft het ook bij. Schijnt dat ze langs deze vecht iets moois willen neerzetten...Ik woon er, en dat is alles. Verder heb ik geen enkele binding met deze stad. Daarom mag er van mij gefuseerd worden. Doe mij maar een G4 (Weesp, Muiden, Naarden en Bussum) en dan maar hopen dat het Weesper bestuur wordt vervangen. Cruijff zou zeggen, elk nadeel heeft zijn voordeel....

Geen opmerkingen: