dinsdag 5 februari 2008

(snot) verkouden

Momenteel liggen er 5 zakdoekjes voor me. Het komt me de neus uit! Eigenlijk was ik er al een beetje bang voor. De laatste tijd vooral 's avonds moe en graag had ik van het weekend in mijn bed willen blijven liggen, uitzieken. Helaas, ben de hele zondag bezig geweest voor mijn werk.
Vanochtend weer door weer en wind naar mijn werk. Gelukkig nog redelijk droog overgekomen. Tussendoor nog naar de centrale (vochtig), de kinderjury op de Gooilandschool uitgelegd. Normaal doen er bij onze kinderjury vier groepen uit Bussum en 2 groepen uit Naarden mee. Dit jaar is er voor het eerst gekozen voor 3 scholen uit Bussum (ieder met twee groepen 7).
Daarom mocht ik de Gooilandschool doen, anders deed ik de geoepn uit Naarden. Kwam natuurlijk bekenden tegen. Omdat ik door de verkeerde ingang binnen kwam, kwam ik Xander tegen, die mij herkende. Tevens kwam ik in één van de twee groepen 7 ook zijn zus Robine tegen. Zelfs na afloop in de pauze heb ik nog met de moeder Carla gepraat, die weer van plan was om snel bij ons in de bibliotheek te komen.
Weer terug naar de bibliotheek in Bussum in de regen om weer boeken naar Naarden te vervoeren.
Had nog geen boterham op of ik mocht weer wat regelen voor mijn collega.
Voor we het wisten was het weer half zes en mocht ik tegen de storm in en in de regen weer naar huis.
Was van plan om weer veel te doen, maar heb net een vitaminestoot (zo noemt mijn zus uit Zwitserland dat) genomen en ga nu naar bed.
Morgen wachten er om 9.00 uur weer vier groepen van de Tweemaster.

Geen opmerkingen: