zaterdag 2 februari 2008

uitgeslapen

Ze zeggen wel eens tegen mij: "jij bent uitgeslapen!". Dat kunnen ze vandaag zeker zeggen, want ik heb lekker uitgeslapen. Vroeger zeiden ze wel, je hebt een klokje rond geslapen, maar vandaag was het nog langer. Gisteravond ben ik niet naar het schaken gegaan (gelukkig maar, want was ik gegaan dan was ik kletsnat thuisgekomen en als je dan al rond middernacht thuiskomt, dan is dat niet fijn!), dus ik kon lekker vroeg naar bed. Vandaag dus ook laat uit bed gestapt, eigenlijk vroeg in de middag! Het voordeel is dat ik lekker uitgeslapen ben, maar helaas heeft elk voordeel ook zijn nadeel, want als ik lang in bed blijf liggen, dan krijg ik ook weer meer last van mijn rug. Eigenlijk kan ik niet langer dan 6 à 7 uur in bed blijven liggen, maar ja, het is soms wel heel erg lekker.
Vanmiddag daarentegen heb ik wel weer veel gedaan. He konijnenhok schoongemaakt, boodschappen gedaan bij wel 4 winkels, tussendoor nog even een kopje thee bij mijn moeder gedronken, waarbij we even gepraat hebben over de donderslagen van zeer dichtbij van afgelopen donderdag.
Bij AH weer eens een product niet aanwezig. Het is alleen de vierde keer binnen 3 weken dat het er niet is. Ja, de volgende week is het er weer. ondertussen leggen ze er andere (duurdere) producten in betreffende schap. Nu was er slechts 1 pakje (spaghetti) aanwezig en uiteraard was er verder niets meer, en zou het de volgende week weer besteld worden en dus aanwezig zijn (waar heb ik dat meer gehoord!).
Ik heb trouwens ook problemen met deze weblog. Bij het schrijven van de tekst werkt de spellingscontrole niet, kan ik geen link koppelen aan tekst en kan ik geen afbeeldingen toevoegen, dus het blijft even wat saaie berichten. Ik hoop dat het morgen wel werkt, want dan wil ik zeker een foto van de peutervoorstelling laten zien.
Tot dan.....

Geen opmerkingen: