dinsdag 19 februari 2008

klusjesdag


Vanochtend had ik wel een koude start, veroorzaakt door die waterkoude wind, maar eenmaal in de bibliotheek was ik zo warm gedraaid. Ik begon al direct met de aanschaf. Vervolgens ben ik even naar het S.C.A.N. (sociaal culturele activiteten Naarden) geweest, om wat te bespreken met Jose de Groot. Zij doet de jeugdactiviteiten. Wij gaan namelijk op de woensdag in de crocusvakantie (27 februari) een film draaien voor jonge- en wat oudere kinderen.

Uiteraard voor al die kinderen die niet op vakantie gaan. We hebben een affiche gemaakt en deze heb ik bij het SCAN afgegeven en opgehangen bij de PLUS. Tevens komt er ook een berichtje op de site van de Tweemaster, de school die bij onze bibliotheek hoort. Bijna alle kinderen zijn lid van de bibliotheek.

Daarna ben ik even langs de Godelindeschool gereden om er kleurplaten af te geven die ik gisteren ben vergeten mee te geven. Direct door gereden naar de Centrale om uiteraard om de spullen van Bussum terug te brengen en onze eigen spullen weer te halen. Nog even wezen zoeken naar een CDrom die nergens te vinden was! Vlug nog even maar het kruidvat om een dvd te kopen, maar helaas deze film (de Zevensprong van Tonke Dragt) was nog niet binnen gekomen. Op de terugweg naar de Centrale even langs Halfords om regenkleding te kopen. Een breeze regenpak, die zowel ademt als waterdicht is. Hij was nog goedkoper (afgeprijst) omdat de nieuwe collectie alweer binnen kwam. Van mij mag het nu gaan regenen!!!!
Snel met de fiets naar Naarden om daar de dozen voor 14.00 uur uit te pakken. Dat heeft Lilly gedaan, zodat ik nog even snel wat boterhammen naar binnen kon werken.
Tijdens de uitlening nog een klusje voor een collega gedaan, een heel mooi "rupsje nooitgenoeg" tussen onze andere knuffels opgehangen. Hij was te leuk om hem niet mee te nemen, dus... Nog even doorgenomen hoe en wat we volgende week woensdag zullen doen, nog wat nieuwe leden ingeschreven en het was weer 17.30 uur. Tijd om de kas op te maken en de biebfiets weer op zijn plek te zetten.

Geen opmerkingen: