vrijdag 8 februari 2008

weekend


Vrijdagmiddag komt iedereen via de achterdeur binnen, want zo heb ik vroeger gehoord, dan staat nl het weekend voor de deur.
Ik ben eigenlijk wel toe aan een weekendje, en dan vooral een weekendje vrij. Gelukkig voel ik me al wat beter, maar het liefst wil ik toch nog steeds m'n bed in.
Er staat nog veel op me te wachten, dingen waar ik deze week niet aan toe ben gekomen, waar ik de puf niet voor had om te doen. Dat moet eigenlijk allemaal dit weekend gebeuren. Heb er een hard hoofd in. Kan vanavond wel vroeg naar bed, omdat ik schaken heb afgezegd, maar ben benieuwd of ik de dicipline heb om morgenochtend op te staan!
Nog geen tien jaar geleden, ik schaakte dan wel niet op vrijdagavond, stond ik zaterdags vroeg op om ergens in nederland (waar het een beetje heuvelachtig is) een tochtje te fietsen, en dan gebeurde het wel dat ik rond 5.00 uur al in mijn auto zat op weg naar de startplaats. Dat was dan wel vanaf mei, dus het was dan wel lichter, maar toch! Nu moet ik er niet meer aan denken. Nu vind ik de tochtjes huis - werk al lang genoeg!

Geen opmerkingen: