vrijdag 11 juli 2008

zon zon zon zon

Vandaag donderdag was het weer een fantastische dag. Zeker om van te genieten. De plannen waren weliswaar anders, maar toch heb ik deze dag weer goed doorgebracht. Het tochtje naar de " grote Scheidegg" heb ik maar uitgesteld tot morgen vrijdag.
Omdat mijn benen rust nodig hadden (tenslotte wordt je elke dag weer wat ouder!) en ik 's middags naar de tour wilde kijken.
Dus genoten van de zon, wat gelezen en naar de Tour gekeken. Dat laatste valt wat mij betreft tegen qua prestaties van de RABO ploeg en daar kijk ik voor. Eigenlijk hebben ze nog niets gepresteerd op Menchov (hij had trouwens mazzzel dat hij niet meegesleurd werd door de vallende Schumacher) en ten Dam na. Vandaag is mij in ieder geval duidelijk geworden dat Menchov de Tour NIET zal winnen. En wel omdat de RABO ploeg in de bergen op Menchov en ten Dam na helemaal worden weggereden. Als ze nu bij een ontsnappingsgroep hadden gezeten, dan kan ik het me voorstellen, maar ze hebben zelfs helemaal niets gedaan. Een van de eerste die er af vloog was Weenink. We hebben het over bergen van de TWEEDE categorie! Hadden ze toch beter Dekker op kunnen stellen, die is waarschijnlijk ziek nog beter.
Na afloop van de rit heb ik nog een half uurtje herstel training gedaan, zodat de verzuring wat uit de spieren is voor morgen.
Ja morgen wordt het voor mij weer een zware dag...........

Geen opmerkingen: