donderdag 3 juli 2008

vakantie(geld)


Vanmiddag kreeg ik een emailtje (ezine) van het blad FEM. Daar komen allerlei economische zakenter sprake. Dit artikeltje vond ik wel toepasselijk in deze tijd.
Het is inderdaad frappant dat het voorkomt, maar des te schrijnender is het dat zulk soort mensen gewoon in de regering kunnen blijven. Je kunt je tegenwoordig wel over alles boos maken, want tegenwoordig is dit normaal in dit land.
Ik moet zeggen dat ik iets minder vakantiegeld heb gekregen, dus daarom ga ik maar 2 weken met vakantie.

Een familiebezoekje afleggen met de mogelijkheid om wat te fietsen. Lekker fietsen in de natuur en NERGENS meer aan denken. Eigenlijk moet ik dat het hele jaar door doen. Helaas, ik krijg geen geschikte afkoopsom. Had ik het toch maar verkeerd moeten doen, ik bedoel ik heb het verkeerd gedaan, want ze zijn me niet zo graag kwijt.
Nou ja, de vakantie staat voor de deur (een mooie rooie ferrari met fiets!), even de accu voor 500 euro opladen...........(en nergens aan denken)

Geen opmerkingen: