maandag 28 juli 2008

mijn vakantiekaart 2008 is binnen

Vandaag is mijn ansichtkaart van deze vakantie binnen gekomen. Het kan zijn dat niet iedereen mijn ansichtkaart heeft gekregen, waarschijnlijk niet, want ik heb helemaal geen kaart verstuurd. Ik heb er een meegenomen om straks bij ons in de bibliotheek op te hangen tussen hopelijk heel veel andere meegenomen ansichtkaarten van onze lezertjes!
Dus wil je hem zien, vanaf volgende week maandag hangt hij in ons filiaaltje, want dan gaan we weer open en is onze vakantie weer voorbij! Snik snik....
Maar je kunt hem natuurlijk ook hier(onder) bekijken. Een mooie kaart van de omgeving waar wij (mijn moeder en ik) in huize Trauffer zijn verwend! Natuurlijk ook nog het een en ander gedaan. Omdat het kopje rechts (gereden in de vakantie) binnenkort verdwijnt hier alle gereden tochten:

vr 18 juli Brienzersee via Iseltwalt 35.3  km MTB
wo 16 juli Via Brunig naar Innertkirchen 86.3 km
di 15 juli Thunersee via Aeschiried 64 km
vr 11 juli Grote Scheidegg 61 km MTB
vr 11 juli klimmetje naar Goldwil 13 km MTB
do 10 juli herstelrondje 13 km
wo 9 juli Grindelwald 39.2 km
wo 9 juli stukje Beatenberg 13,6 km MTB
di 8 juli rondje Thunersee 52 km
ma 7 juli 4x trainingsparcours 44 km

totaal 421.6 km

Hieronder dus voor iedereen mijn (digitale) vakantiekaart 2008. Je kunt nu niet meer zeggen dat hij niet is aangekomen...........

Geen opmerkingen: