dinsdag 1 juli 2008

op het balkon

Vanwege een drukke week, veel op scholen geweest (musicals, borrel) en daarom veel pas laat thuis, heb ik weinig op mijn balkon kunnen zitten. Gisteravond ben ik ook nog even naar mijn moeder geweest omdat we zondag Lilly's verjaardag hebben gevierd. Maar vandaag was het dan raak. Ik heb tot 20.00 uur zon, dus ik heb even lekker "gelegen" op mijn balkon. Een paar keer vielen mijn ogen even dicht! Omdat de konijnen in het grote draagbare hok op het balkon zitten kon ik ze ook weer even gadeslaan. Ik heb ze nog extra water gegeven en alvast hun eten. De jongste " Dotje" eet alles wat los en vast zit. Dus daar moet je geen volle eetbak neerzetten, want die is binnen de kortste keer leeg. Dus als haar eetbakje leeg is, dan gaat ze even bij " Seniora" langs om haar even te helpen! Helaas heeft Dotje pech dat ik dat goed in de gaten hou.
Even na 20.00 uur was de zon weg, maar heb nog even wat in een fotografieblad gelezen en wat gegeten en dan nog als een soort vakantie op het balkon gezeten genietend van de rust (tenminste als de trein niet langskomt!)
Om 22.15 uur werd het wat donker en wat frisser. Ben toen maar de warme flat in gegaan. Het zal wel lekker slapen worden!
Nog anderhalve dag werken en dan begint mijn vakantie.....

Geen opmerkingen: