maandag 21 juli 2008

Mijn laatste bericht: Alp D' Huez

Bij mijn vorig bericht kon ik weer niet datgene plaatsen wat ik graag bij mijn bericht wilde hebben, dus probeer ik het op een geheel andere manier. Ik kopieer en plak vanuit het vorig bericht en probeer dan alsnog een ander plaatje te uploaden en.......het lukt weer niet.
Dus heb ik besloten dat dit mijn laatste bericht is en te stoppen met deze shitzooi van een blogger. Ik heb wel wat beters te doen dan urenlang bezig zijn om een plaatje te kunnen/mogen uploaden!
Dan maar zo: mooie plaatjes van deze alp staan hier.


Er komen nog twee hele spannende bergetappes met als knaller woensdag de slotbeklimming van alp d'Huez.
Op het plaatje rechts staan de verschillende hoogtes, hier vind je alle stijgingspercentages en de namen van de verschillende bochten.
Ik zit dus morgen en woensdag voor de tv en ben voor niemand bereikbaar.
Dat er maar veel mag worden aangevallen.......

O ja, we hadden vandaag een rustdag, hoe verliep die bij de Rabobank-ploeg?

Geen opmerkingen: