maandag 21 juli 2008

Vakantie in Zwitserland voorbij

Vandaag heb ik mijn vakantie afgesloten met het wegbrengen van de huurauto. Dus 's ochtends vroeg op in de vakantie om de auto naar Naarden te brengen. Alles was goed gegaan en de auto reed prima, was zuinig (alles bij elkaar 1:17), had voldoende ruimte voor alle bagage en zat voor ons alle twee lekker. Dus wat wil je meer!
Mijn oude fiets stond in de bibliotheek voor me klaar. Nog even snel de post opgehaald en dat was wel nodig, want ons postbakje was helemaal vol. En dan weer genieten van het mooie weer hier in Nederland. Was vorig jaar de herfst wat langer door gegaan (tot afgelopen mei), nu begint dit jaar de herfst wat vroeger!
Wat was het weer een shit weer. Van het zonnige Zwitserland naar het klere weer van Nederland. Gelukkig dat ik nog een bed heb die ik kan gebruiken.
Gisterochtend kwamen we om 6.00 uur terug.

Even voor enen er weer uit voor de Tour, die erg tegenvallend begon, maar gelukkig aan het eind wat goed maakte. De val van Menchov was voor mij symbolisch, een teken dat hij de tour niet zal winnen, maar gisteren liet hij gelukkig zien dat hij ook kan aanvallen.
Op de foto rechts is hij in actie in de Vuelta 2007.
Ik ben niet zo'n fan van Evans omdat hij alleen bij iemand in het wiel kan zitten, daarom was ik wel blij dat Frank Schleck (wel een aanvaller) nu in het geel rijdt.
Een verslag van de wedstrijd:

s' Avonds heb ik nog even naar studiosport gekeken, naar een interview met Menchov. Voor degene die het gemist hebben:


Wie ook boven verwachting presteert is Laurens ten Dam. Wie is nu Laurens ten Dam? Hij heeft nummer 138 in de tour
Als hij niet valt zullen we hem nog wel zien in de komende bergetappes, tenminste als hij niet te vermoeid is geworden, want 3 weken achter elkaar fietsen is lang en vermoeiend.......



Nog even dit, Ajax heeft toch weer een nieuwe speler gekocht en wel van concurrent PSV. Aissati komt naar Amsterdam, ik ben benieuwd hoe een bankspeler van PSV zich gaat ontwikkelen op het veld.

Geen opmerkingen: