dinsdag 31 mei 2016

Weer een bomkraak in Weesp














Onderzoek naar de bom bij de bank.Ik liep vanmorgen over de markt en wilde naar de bibliotheek om daar een boek op te halen. Kon ik er niet door. Moest dus een heel eind omlopen om bij de bibliotheek te komen.
Na met wat mensen op de markt gesproken te hebben bleek het om weer een plofkraak te gaan. De vorige hebben we iets meer dan 2 weken gehad bij een pinautomaat van de rabobank (zie mijn bericht van 20 mei!), nu was de geldautomaat van de ABN Amro op het Grote Pleinaan de beurt. Vannacht opgeblazen. Aan de overkant waren er verschillende ruiten gesneuveld!
Het is de tweede plofkraak in korte tijd. En ook weer geen buit! Zullen die idioten het dan nooit leren. Wat zou er gebeuren als ze de daders vinden? Een reprimande en de aanbeveling om het voortaan wat met minder lawaai te doen?
Er blijven niet veel pinautomaten meer over. Misschien een idee voor de politie om de overige wat meer te controleren!
En weer halen we de krant...............

Thuis weer aangekomen sprak ik de buurvrouw. Die wist het al, want degene die het nieuws op Weespernieuws had gezet had het ook al op facebook gezet!
Trouwens zij had vanochtend vrij en wilde uitslapen. Helaas haar wekker ging gelijk met die van mij af........BOEM BOEM BOEM

Geen opmerkingen: