donderdag 5 mei 2016

hemelvaartsdag

Vandaag had ik een afspraakje.
Ook al was het hemelvaartsdag en 5 mei, ik had zo wie zo toch altijd al vrij.
Ik zou mijn nieuwe fiets voor in de bergen ophalen in Naarden. Dus met het mooie weer lekker ruim 10 km hardlopen. Binnen het uur was ik op de plaats van bestemming. Is toch wel lekker dat je een beetje conditie hebt.
Een bibliotheek klant zet voor zijn plezier fietsen helemaal in elkaar. Hij attendeerde mij op deze colnago, die hij klaar had. Een lichte fiets van carbon met een Shimano Ultegra schakel groep en derailleur. Heeft een verzetje waarbij je 1 op 1 kunt rijden, dus heerlijk voor in de bergen.
Hij fiets trouwens lekker licht en er zit een fietscomputer met hartslag- en hoogtemeter op.
Ik ga hem alleen gebruiken voor in de bergen (of misschien in de heuvels hier in nederland). Is best wel een mooi gebied daar! Alleen wel een beetje pittig fietsen.....
Ik had waarschijnlijk een voorgevoel want ik heb pas bij Lidl een nieuwe helm gekocht in de kleur die perfect bij deze fiets past!
De fiets heb ik opgehangen in mijn slaapkamer aan een muurbeugel:


De tent heb ik nu met een goede fiets, nu nog goede benen om er te fietsen en laat dan de vakantie maar komen! We hebben nog even om te trainen!

Geen opmerkingen: