donderdag 19 mei 2016

blijven opletten bij AH




https://www.openingstijden.nl/assets/generated/business_logo/5688.pngHet is maar goed dat ik vandaag oplette bij AH. Anders had ik niks gehad aan die bloempot kaarten! Ik wist zeker dat ik 4 kaarten had ingeleverd, maar op het scherm stond slechts 3x een aftrek van een bedrag. Na hertelling bleek dat dus ook te kloppen. Let je niet op, dan betaal je dus wel te veel.

De laatste paar maanden zijn me al verschillende dingen overkomen:
- dubbel aangeslagen
- geen 35% korting (Ik eet het toch dezelfde dag nog op, dus nog op tijd!)
- verkeerd product ingetoetst (bij groente bijv.)
- verkeerd (ander soort product  (in dit geval stroopwafels  voor mijn moeder)      lag in de bak  waar de  stroopwafels liggen die ik nodig heb
- verkeerde bordjes van bonusproducten (ze hingen er nog van de vorige week)

Dus vanaf nu gewoon opletten en na betaling kassabon nakijken. Meestal komt het wel goed, maar dan moet je weer extra naar de klantenservice, wachten voor niets!
Vandaag 21 mei 2016 weer boodschappen gedaan bij AH en het nakijken van de bon had  resultaat. Je krijgt altijd je persoonlijke bonus op een aantal produkten. Had er één gekocht maar die was niet verrekend, dus er was weer eens wat mis gegaan.
Al met al, als je nu een heel jaar lang je kassabon nakijkt, kun je aan het eind zeker een week GRATIS boodschappen doen!

Geen opmerkingen: