zondag 15 mei 2016

begint de aftakeling nu al?



Ik ging vanmiddag naar mijn moeder in de veronderstelling dat het maandag was (2de pinksterdag). Had vanmorgen bij het eten ook de sudoku van maandag 16 mei gemaakt. Maandagmiddag ga ik altijd boodschappen doen voor mijn moeder en AH was vanaf 10.00 uur open dus ik zou gewoon boodschappen kunnen doen. De stroopwafels waren op. "Die haal ik dan straks meteen". Verder geen reactie.
Mijn moeder zei dat het rustig op straat was, alleen een aantal mensen voor de kerkdienst. Was er dan vandaag kerkdienst? Ja, want het is zondag...............
Had het tot dat moment totaal niet door. Ik wilde morgen alweer naar mijn werk gaan, maar dat hoeft dus nog niet!
Deed me wel denken aan een voorval tientallen jaren terug. Ik ging nog elke dag met mijn auto naar mijn werk. Was op een ochtend wat laat, ging snel zonder eten naar mijn werk. Onderweg was het wel erg rustig op de weg.........Bleek het dus zondag i.p.v. maandag te zijn. Had waarschijnlijk wel erg diep geslapen. Ik kwam hier halverwege de rit achter. Kon snel keren en weer naar huis. Toen ben ik op mijn gemak nog maar even wezen eten!
Dit is dus de tweede keer dat mij dit overkomt. Ik heb wel regelmatig dat ik vergeet iets te doen wat ik zou gaan doen, zoals op mijn werk naar boven lopen om iets te doen of te pakken en als ik dan weer terug kom ik datgene geheel vergeten ben!
Maar dingen van vroeger...............................................................................
Gelukkig hebben we de foto's nog!

Voor de zekerheid nog maar even een link voor welke dag het nu vandaag is.
Voortaan altijd bij opstaan even mijn weblog openen!

O ja, als je wilt weten of jij vergeetachtig bent kun je hier een test doen!

Geen opmerkingen: