zaterdag 14 mei 2016

luilak






Werd me vanmiddag gevraagd of ik last had van luilak.


Afbeeldingsresultaat voor luilak






Afbeeldingsresultaat voor luilakIk geloof het wel, want ik ben op bed blijven liggen tot even na 09.00 uur, waarna ik lekker op mijn gemak heb gegeten en mijn oefeningen heb gedaan!
Maar dat was geloof ik niet wat ze bedoelde!
Ik had helemaal niet in de gaten dat het vanochtend luilak was.
Vroeger (in die goeie ouwe tijd!!!!) hoorde je nog wel eens wat.
Je maakte met blikjes achter je fiets en belletje trekken best wel wat lawaai, maar heb vandaag helemaal niks gehoord.
Afbeeldingsresultaat voor luilakJa, tijdens het eten hoorde ik de omroeper bij de voetbalclub. Waarschijnlijk tijdens het "luilaktoernooi". Daar deden wij ook altijd aan mee, voordat we met de auto naar onze camping in Epe gingen..........
Gelukkig hebben we de foto's nog!
Afbeeldingsresultaat voor luilak


Nou ja, we kunnen weer een jaar lang
lang slapen, want de volgende luilak
is op zaterdag 3 juni 2017.
Noteer dat maar vast!

Geen opmerkingen: