vrijdag 13 mei 2016

laatste lange drukke woensdag



Door alles wat komen gaat, heb ik afgelopen woensdag mijn laatste hele drukke woensdag gehad. Een dag dat je vroeg met werken begint, 's ochtends allemaal klassen (omdat het de laatse keer was dit schooljaar hebben we het ganzenbordspel gespeeld), 's middags uitlening tot 18.15. Na het werk snel weer naar huis om 19.30 weer aanwezig te zijn bij City of Wesopa om als vrijwilliger achter de bar te staan bij een pubquiz. Dit seizoen wordt zaterdag 4 juni afgesloten met de Pubquiz XL
De finale werd trouwens gewonnen door Team RTL nieuws.
City of Wesopa bestaat deze maand 25 jaar!
Vanaf volgend seizoen werk ik niet meer op woensdag, dus.........
Trouwens de groepen van de school die eergisteren geweest zijn bezorgen me ook nog wat extra werk. Daarover later meer!
Hoe dan ook, ik kwam rond 01.00 uur hollend thuis. Even nog een reep opgegeten voordat ik moe mijn bed in dook. Gelukkig had ik de volgende dag pas na 10.00 uur de volgende afspraak............
Nu op naar de afsluiting van dit seizoen, naar de Pubquiz XL.
 25 jaar Wesopa2

Geen opmerkingen: