zaterdag 7 mei 2016

eindelijk de hor geplaatst




Een jaar geleden al gekocht, hij lag al die tijd maar in de plastic verpakking, maar het kwam er maar niet van. Een deur vliegen hor.
Je kent het gevoel wel, wel willen doen, maar geen fut of zin om het te doen.
Gelukkig doe ik de laatste tijd dus alles wat ik wil doen, zag de hor liggen, dus ik deed het ook. Ik heb dan wel 2 linker handen, maar ondanks alles lukte het me prima en hing er iets in de deuropening dat vliegen en andere insecten tegenhoudt! De laatste dagen had ik elke keer de deur dicht als ik in mijn stoel op het balkon zat. Nu heb ik de deur al de hele tijd open en ga ik zo door de hor naar buiten om lekker nog even in het zonnetje te zitten lezen. De hor sluit zich automatisch middels een aantal magneetjes.
Een heerlijk gevoel.

Door de deur kun je mooi het konijnenhok op mijn balkon zien! Daar zit Bruintje mijn dwergkonijn in:

 Zo straks nog even naar mijn moeder om samen met mijn zus en zwager uit Zwitserland het traditionele chinees bij hun aankomst te gaan eten.
                                         

Geen opmerkingen: