zaterdag 28 mei 2016

Buurtmarkt keverdijk 2016

                           http://www.jaarmarktkeverdijk.nl/images/Jaarmarktkeverdijklogo.gif

Vanmorgen al heel vroeg uit de veren. Na al dat gebonk 's ochtends vanaf 07.00 uur stond ik nu al om 06.00 uur op. Eerst op mijn gemak ontbijt gegeten en om 7.15 op de fiets naar Naarden. Daar had ik met mijn collega rond 08.00 uur afgesproken voor de jaarlijkse buurtmarkt.
Ik weet niet hoeveel keer ik al op deze markt geweest ben, maar dit keer is het de laatste keer. Dus behalve gezelligheid ook nog even praten over mijn afscheid bij de bibliotheek.
Voor de kinderen hebben we altijd een kleurplaat (dit keer één uit superjuffie) en een woordzoeker puzzel, die ik altijd zelf maak. Hebben de kinderen iets om bij ons kraam iets te doen.
                  
Ze moeten dan een aantal woorden wegstrepen en dan blijft er van de overgebleven letters een woord over. Dit keer was dat "buurtmarkt".
Voor de volwassenen hadden we altijd een prijsvraag en won de winnaar een jaar gratis lid van bibliotheek Naarden-Bussum. Maar ja, gefuseerd, dus dit jaar helaas niet! Bleef het dus bij een gezellig gesprek. Veel oud collega's gezien en ook veel oud klanten. Het is altijd een reunie op deze dag.
Gelukkig heb ik nog een mooie foto als bewijs dat ik ook inderdaad geweest ben!
   
Ondanks de voorspellingen van buienradar bleef het na 15.00 uur gewoon droog. We konden terugzien op een uiterst mooie dag, lekker warm, droog, zonnig en weinig wind. Om 16.15 uur waren we weer klaar met opruimen en konden we weer na een lange dag terug naar huis. Gelukkig hebben we alle foto's nog!http://www.jaarmarktkeverdijk.nl/images/Goed%20o2.gif

Geen opmerkingen: