zondag 1 mei 2016

dag van de arbeid



Sinds een aantal maanden voel ik me weer hartstikke goed/lekker/fit, zowel lichamelijk als in het hoofd! Dat komt niet alleen omdat ik binnenkort stop met werken, maar natuurlijk ook omdat ik sinds een tijd gezond, veel en lekker eet. Omdat ik nu al weer een tijdje minder werk heb ik meer tijd en geduld en omdat ik bijv. geen (tarwe) brood meer eet (alleen nog zelfgemaakte noten en zaden brood!) en de tijd heb om gezond eten te maken heb ik niet alleen meer zin om van alles te doen, maar doe ik het ook (en dat zonder tijdsdruk, zoals bij de belastingaanslag!).
Ik ga dus vanaf nu, de dag van de arbeid niet alleen uitzien naar mijn naar voren geschoven pensioen (daarover later meer!), maar ook weer proberen om dagelijks (in ieder geval 1x per week, maar wel zoveel mogelijk) weer een stukje te schrijven op mijn weblog. Er moet natuurlijk ook wel iets te melden zijn!
Over persoonlijke dingen, dingen die in het nieuws zijn of over dingen die mij opvallen dan wel interesseren. Daarbij zal ik proberen ook altijd een verwijzing/ link, video, foto of plaatje er bij plaatsen.

Dus aan de slag...........
Vooruit alvast een tweetal foto's van voorbeelden!


En een foto zoals ik er vandaag de dag, dus op 1 mei 2016 er uit zie:

Geen opmerkingen: