vrijdag 15 april 2016

Een nieuwe tent gekocht

Was ik vorig jaar in een noodgeval met een eenvoudig, niet door 1 persoon op te zetten en windgevoelige tent op vakantie gegaan (die tent was dus geen goede koop!) werd het hoogtijd om weer een kleine bungalowtent voor 2 personen te kopen. Heb regelmatig gezocht op internet en kwam hem vandaag opeens tegen. Hij was ook nog eens in de reclame, dus meteen gekocht.
Mijn ruim 30 jaar oranje bungalowtentje was dringend aan vakantie toe. Dus hij moest vervangen worden. De stokken waren verroest, de spiralen die de stokken die bij elkaar hoorden bijeen hielden waren kapot of verbogen en de rits van de voordeur was kapot en niet goed meer dicht te krijgen.
Deze tent was stevig, wind sterk, waterdicht, je kon staan en je had een ruim zitje waar ik de fiets 's avonds kwijt kon.
Hij is ook nog eens in mijn favoriete mooie kleur blauw!
Ik ben dus nu vakantie klaar. Nog even wachten en dan 6 weken met vakantie naar Zwitserland in een tent op een camping in Innertkirchen (hier sta ik in hun Gästebuch!) op weg naar de passen aldaar! Ik kan iedereen deze camping aanbevelen.



Geen opmerkingen: