zondag 10 juli 2016

weekend weer voorbij, voor de derde keer een tocht boven de 100 km

https://image.coolblue.io/products/500584?width=422&height=390Zoals vrijdag en zaterdag had ik vandaag ook weer mijn hartslagmeter om en GPS ingesteld. Vind ik wel handig als mensen vragen hoe je gereden hebt. Dat weet ik meestal niet, maar nu kun je gewoon de routekaart (hierboven) bekijken.
Teasi oneIk  heb tevens een (hele slechte) fietstomtom, een 

Hij werkt voor geen meter, laat je altijd de meeste onnodige weggetjes zien. Heb hem eens bij mij thuis uitgeprobeerd, maar als je de kortste route wilt, neemt hij juist allerlei omwegen! Vandaag zat ik bij Nijkerk op nog 45 km te fietsen. Ondanks dat ik fiets zoals hij wil moet ik op een gegeven moment weer 50 km fietsen. Na dat ding uit te hebben gezet en een tijd later weer aan zit hij gelukkig weer even boven de 40 km!  En de batterij is vrij snel leeg. Ik durf hem nooit meteen aan te zetten omdat ik bang ben dat als ik het laatste stuk nog moet fietsen de batterij leeg is en dan kom ik niet op de plaats van bestemming. Daarom gebruik ik hem eigenlijk alleen voor het laatste stuk, want daar weet ik de weg niet, het eerste deel bekijk ik via Google maps en noteer de belangrijkste gegevens.

Tot Putten was het een hele mooie tocht, mooie omgeving, wat klimmetjes rond Apeldoorn. had beter via Amersfoort kunnen gaan, maar heb waarschijnlijk wat gemist! Door de schittering van de zon kun je moeilijk op het scherm kijken/zien!
Na Putten kwamen we weer op open terrein en kon ik merken dat ik al 2 dagen een aardige afstand had gefietst. De benen begonnen iet wat te protesteren, maar na 137 km kwam ik uiteindelijk toch thuis.
Al met al was het een heel leuk, fijn, gezellig en vermoeid weekend en had ik bijna 400 km achter de rug!
OP NAAR ZWITSERLAND!
 (alle beelden op onderstaand fantastisch filmpje ken ik persoonlijk!)



Geen opmerkingen: