vrijdag 1 juli 2016

heel warm en mooi afscheid van de Tweemaster



Vandaag 1 juli 2016 werd ik om 9.30 uur welkom geheten door 3 kinderen van groep 8 van de Tweemaster. Alvorens alle groepen even langs te gaan (ik kreeg 10 minuten per groep!) kreeg ik eerst een lekker bakje groene thee!
Van elke groep kreeg ik iets moois, een zelf gemaakt boek met de mooiste titels, maar eerst een medaille "onze bieb topper" van 7/8:
 Met de fiets op avontuur ( 1/2C)
De geheimzinnige fietstocht (3/4B
Ruud op de fiets (8A)
Het grote avonturenboek van meester Ruud (5/6B)
Het grote verhalenboek van meneer Ruud (7/8)
Ruud vindt het fijn met zijn konijn (6/7A) + een gedicht
Dag Meneer Ruud (4A)
Strips voor meester Ruud (3A)
Het boekenboek voor Meester Ruud (5A)
Lieve meneer Ruud bedankt (1/2B)
Groep 1/2 A heeft 2 liedjes voor mij gezongen
En als slot in de pauze kreeg ik nog een heel mooi boek (thema fietstochten) van alle leerkrachten als bedankje voor alle jaren die ik met heel veel plezier altijd heb mogen samenwerken met de school. 
Ik heb al stiekem een blik in alle boekjes geworpen, maar zal na mijn vakantie alles heel goed gaan bekijken en lezen. Een hele mooie herinnering aan de Tweemaster, een fusie tussen de Mgr Bekkerschool (olv Frans Melkert) en de Meerpaal (olv Jelle Hoogland), waarbij natuurlijk van alles op elkaar afgestemd moest worden. Slechts 1 punt was een formaliteit, want dat deden beide scholen al op dezelfde manier, nl de samenwerking met de bibliotheek!
Met nog alle dank aan de fotograaf van vandaag Mitchell!
Om 13.15 uur verliet ik deze hele mooie ochtend op de Tweemaster, een ochtend om nooit te vergeten.

Als slot nog een aantal voorkanten van de gemaakte boeken:



3 opmerkingen:

Unknown zei

De kinderen vonden het fijn om eindelijk hun verhaal aan jou te mogen voorlezen! Het was een gezellige ochtend! Bedankt voor al die jaren dat je mijn groep(en) liefdevol hebt geholpen. Maar vooral dat je de kinderen altijd hebt gestimuleerd om te lezen (zelfs als ze het moeilijk vonden!)
Liefs,
Kirsten

biebchessbiker zei

Dank je Kirsten. De boekjes (ook die van jullie zelf) zijn heel mooi geworden. Een hele fijne en mooie herinnering aan bijna 40 jaar samenwerking met de school. De foto's stuur ik (waarschijnlijk) maandag naar Chris en Mitchell heeft hele mooie foto's gemaakt! Zie ik je nog bij de musical?

Anoniem zei

Hi Ruud,

Fijn om te lezen dat je genoten hebt! Dat heb je ook zo verdiend! Geniet van je vrijheid, maar dat doe je al zo te zien!
Nogmaals dank voor alles!

Liefs Nicolien