donderdag 14 juli 2016

Drama, shit, helaas het hoort bij mij!



Ja, gisteren was het te mooi om waar te zijn. Dat hoort niet bij mij, iets dat goed wordt afgesloten. Er komt altijd iets tussen, iets dat verkeerd gaat. Gebeurt er iets negatiefs, dan overkomt het mij. Of het nu onkunde, pech of eigen schuld is dat maakt niet uit.
Ik had gehoopt op een goed einde van mijn werk. Dat moest vanavond worden. Als afsluiting een musical bijwonen van een dochter van een jongen die heel in het begin van mijn werk als 4 jarige bij het woensdagmiddag voorlezen kwam. Van een jongen waarvan ik ook al bij de musicals van zijn beide zussen was geweest. Een aantal kinderen van families waar ik hele goede en leuke contacten mee had. Leuk om daar in de pauze en aan het eind nog even mee te praten! EN de kinderen wilde ook graag dat ik er bij zou zijn (wilde het nog als verrassing doen).
Het had zo mooi kunnen zijn/ worden, maar het werd een drama!!!!!!!

Ik had gevraagd hoe laat het zou beginnen, want dat wist ik niet. Ik wist wel waar de musicals werden gespeeld, daar was ik al verschillende keer naar toe geweest. Wist wel niet hoe de school heette, maar dat was (volgens mij) ook niet belangrijk. Juf Anne Mirjam had ook de naam van de school er bij gezet. Had ik ook wel gelezen, maar onbewust.
Ging op tijd naar school. Kwam daar 19.10 uur aan (de deuren gingen om 19.00 uur open en om 19.30 zou er begonnen worden). Het hek was nog op slot!
Toen wist ik al hoe laat het was!
Ik wist natuurlijk niet meer (zeker na gisteren) welke school het dan wel zou moeten zijn, laat staan waar die school staat! Er was dus duidelijk nu een andere locatie.
Als straf (en duidelijk gefrustreerd) moest ik tegen de harde wind in naar huis!
Geen mooi einde, een drama.
Het hoort bij mij, het had zo moeten zijn.
Helaas weer een nacht niet slapen................
Soms (eigenlijk wel vaak) heb ik een grote hekel aan mezelf!Dan ben ik een grote stommeling en doe ik dus
domme dingen. Zou wel eens leuk zijn als er eens iets meezit! Als je een partner hebt kun je het nog wel eens aan de ander kwijt, ik schrijf het van me af middels mijn weblog, deel het nu ook! Een voordeel is dat ik geen ruzie kan maken!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een pech Ruud, maar gelukkig was je afscheid op Woensdag er een om noooooooooit te vergeten! Een schrale troost....

biebchessbiker zei

Ja, dat klopt, er zijn ook ergere dingen, maar als je ergens op gaat verheugen dan valt het wel 2x zo zwaar tegen! Nu maar even de vieze smaak wegspoelen met een mooie (en lange) vakantie. Verslag volgt! Bedankt voor de ondersteuning.