woensdag 27 juli 2016

Op camping GrimselBlick in Innertkirchen aangekomen


Vandaag zou een storing over Zwitserland trekken. Vanmorgen nog geen last van, gewoon boodschappen gedaan. Vanmiddag was het weer ook nog in orde. Kwam rond 14.30 uur op de camping aan. Op mijn plek hadden ze een bordje met reserviert neer gezet. Leuk om te zien (foto volgt nog, waarschijnlijk morgen)
 en mooi dat ze het doen! Op mijn gemak de nieuwe tent opgezet. Alles was goed aangegeven, genummerd en makkelijk in elkaar te zetten. Dus de tent kon ik snel in mijn eentje neerzetten. Gelukkig, want nog voordat ik de tent had vastgezet begon het te regenen en dat heeft het ruim 2 uur lang gedaan. Kon dus even niet verder en ook de tent niet inruimen en de auto opruimen. Daar kreeg ik later wel weer tijd voor want op een gegeven moment kwam de zon er weer door tijdens het regenen ( we zagen een hele mooie regenboog (hoop dat de foto gelukt is, anders zoeken we er één op internet op!)) en werd het droog.
 Alles ingeruimd, opgeruimd en zodanig neergelegd dat alles makkelijk te vinden en te pakken is. Nog even met de 2 campingbeheerders  Anita en Bruno
gepraat en de code voor de hotspot gekregen zodat ik weer kan whats appen en op de laptop op internet kan voor mijn email, info (weerbericht) en weblog.
Helaas had iemand mijn fiets omgegooid, was de fietscomputer gevallen (en deed het daarna niet meer), maar deze staat nu droog in de tent, omdat het momenteel weer is gaan regenen. Heb tussendoor ook nog wat eten Avocado, wortel, banaan, appel, makreel, maiswafel, noten, zaden en bessen. Zit dus weer goed vol!
Momenteel zit ik in het gebouw rechts van de boom in het midden! Aan de rechterkant is de toilet gedeelte en aan de linkerkant kan iedereen naar binnen gaan om te lezen, info op te zoeken, spelletje te doen, of op de laptop bezig te zijn.
Ga vroeg naar bed, zal wel weer wennen zijn om buiten in een tent te slapen. Heb voor de zekerheid toch maar een nieuw (groter en dikker) zelfopblaasbaar matras gekocht vanwege de vochtigheid/ kou van/uit de grond. Daar kunnen mijn ouwe botten wat minder goed meer tegen!
Morgen zou het weer goed zijn, dus ga ik een mooi fietstochtje maken. Via de Brunig naar de Glauben-Buëlen pas en weer terug over de Brunig. Ook een driepassentocht, iets zwaarder dan afgelopen keer, maar niet zo zwaar als een echte driepassentocht!


Geen opmerkingen: