zaterdag 16 juli 2016

kramp kramp kramp

 

Sinds een aantal weken heb ik al geen last meer van kramp tijdens het slapen / liggen op bed! Heb ik er last van dan is deze vrij snel weg. Vannacht had ik er echter wel weer last van en kreeg ik het pas weg nadat ik weer wat gelopen had. Daarna weer een tijdje goed om toch weer terug te krijgen. Dus een slecht slaapnachtje. En dat voor vanavond als ik rond 22.00 uur naar Zwitserland zal vertrekken. Iedereen schijnt hier last van te hebben!
Ik drink voldoende (elke dag minstens 2 liter water!, neem 's avonds voor het slapen gaan Atrimove, daar zit o.a magnesium in.
Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Overdag heb ik er geen last van!
           https://www.vitamins.nl/images/hpfeed/722998.jpg

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ruud,

Is je reis naar Zwitserland goed verlopen?
Ik wens je heel veel plezier daar en spreken elkaar
Vermoedelijk nog eens hier.

Lieve groeten vanuit Naarden,
Johanna.

biebchessbiker zei

Hoi Johanna, leuk dat je een berichtje plaatst. Mijn reis is goed verlopen. Zal binnenkort een verslag plaatsen. We zien elkaar zeker nog wel een keer. Veel plezier. Groet Ruud