dinsdag 19 juli 2016

Mooie omgeving en weer even terug op de camping

Omdat het een mooie omgeving is, toch nog even een berichtje.
Vandaag langs de Brienzersee via de Brunig (naar 1018 meter hoogte, met een afdaling van 13% (is de betere kant, anders had ik 13% moeten klimmen!) naar Meiringen over het heuveltje bij de Aareschlucht naar Innertkirchen om even een bezoek te brengen aan camping Grimselblick
Bruno was helaas de hele dag wezen vissen, maar heb nog wel een tijdje gepraat met Anita. Volgende week ga ik naar de camping toe met mijn nieuwe tent!
De bedoeling was om ook de terugweg weer via de Brunig te fietsen, maar helaas door een defect klik pedalensysteem kon ik helaas niet goed fietsen en zeker niet klimmen. Dus ben ik via de lage kant naar de Brienzersee gefietst en zo weer terug naar Matten.
Morgen ga ik ondanks de te verwachten hitte beginnen met hardlopen, want 4 september is de volgende loop. Donderdag naar Bern om op kraam visite te gaan bij mijn Zwitserse nicht.
Genoeg te doen dus!
Voorlopig zal ik echter geen tijd en puf hebben om 's avonds achter de computer te zitten om een verslag te schrijven dan wel een bericht te schrijven/maken.
 Voor me zelf (als herinnering) zal ik na de vakantie een verslag schrijven voor mijn weblog!

Geen opmerkingen: