vrijdag 15 juli 2016

Nieuwe laptop op tijd binnen

Ruim 2 weken geleden bij mediamarkt een nieuwe laptop gekocht. Deze wil ik in de vakantie gebruiken voor uiteraard het bijhouden van mijn email, maar ook om regelmatig op een makkelijke manier stukjes voor mijn weblog te schrijven.
Ik wist precies wat voor één ik wilde, maar kwam deze nergens tegen.
Ik wilde een laptop met een SSD schijf, meer dan 4GB geheugen en eenintel I5 processor.
Kwam door toeval op een filmpje en daar werd de nieuwe computer van MediaMarkt eigen merk Peaq besproken en deze had datgene wat ik wilde en kreeg een heel lovende bespreking. Het gaat om de PEAQ PNB C2015-I5N1



 De Peaq PNB C2015-I5N1 is een echte all-rounder. In de stijlvolle behuizing zit een krachtige Intel Core i5-processor gekoppeld aan 6 GB werkgeheugen. Het 15,6 inch-scherm maakt gebruik van IPS-technologie waardoor kleuren levensecht zijn. Dankzij de 128 GB SSD starten programma's snel op en openen bestanden vrijwel direct. De Peaq PNB C2015-I5N1 wordt geleverd met Windows 10 Home als besturingssysteem en heeft standaard 3 jaar garantie.

Helaas was de wachttijd langer dan 2 weken, dus niet helemaal zeker of ik de computer op tijd zou krijgen voor mijn vakantie. Gelukkig kon ik hem vanmiddag ophalen. Dus ik kan met vakantie!

Geen opmerkingen: