woensdag 8 juni 2016

Voorlaatste werkdag en een verrassing!


Was het allemaal in mei 1974 begonnen (later hier over meer!) met een stage bij bibliotheek Naarden-Bussum en wel op de Generaal de la Reijlaan (waar tegenwoordig de apotheek zit!), nu na officieel 40 jaar is het tijdperk "meneer Ruud" bijna afgelopen. Vandaag woensdag 8 juni had ik dan mijn voorlaatste werkdag. Een hele dag zelfs met ś ochtends 8 groepen van de Tweemaster die boeken kwamen ruilen en 's middags samen met mijn collega de uitlening. Een half uur van te voren kreeg ik te horen dat er iemand van "enter media" uitgever van o.a "het Weesper nieuws" en het "Naarder Koerier" zou komen voor een interview mij mij. Ik kom in het Naarder Koerier, als afsluiting van mijn bibliotheekcarrière! Allemaal geregeld door mijn lieve collega, die het al 23 jaar bij mij heeft uitgehouden! Ben benieuwd wat er allemaal in de krant komt te staan!
Tevens kreeg ik te horen dat er op mijn laatste werkdag woensdag 13 juli 's middags niet echt meer gewerkt gaat worden, maar meer feest wordt gevierd!
Dat betekent dat ik die ochtend 2x zo hard moet werken om alle boeken die de groepen van de Tweemaster en Rehobothschool terug komen brengen weer in de kast te krijgen!
Nou ja, na deze lange drukke dag kan ik "gelukkig" 4 wekenlang uitrusten om me voor te bereiden op de laatste lange en drukke werkdag van mijn leven.
Ik heb nog een aantal grote lussen voor de boeg, dus ik vermaak me wel.
Na mijn laatste werkdag de volgende avond nog naar de musical van groep 8 van de Rehobothschool (heb net nog de eindfilm van vorig jaar bekeken) en dan op naar Zwitserland, maar dat is weer een ander verhaal.
Als afsluiting een foto van ons laatste project samen: buurtmarkt keverdijk!


Geen opmerkingen: