donderdag 2 juni 2016

Avondvierdaagse

Vandaag was al weer de laatste dag van de avondvierdaagse dit jaar in Weesp.
Het begon trouwens al goed, want op de eerste dag moest al meteen de route worden aangepast i.v.m. naderend onweer! tenminste dat las ik in het WeesperNieuws.
Gelukkig hadden ze een zonnige slotavond!
Voor mij is het al weer heel wat jaren terug dat ik mee liep.
Op de "lagere school" liepen we met de "van der Meulen vastwijkschool"
en later met de korfbalclub "Argus". Het eerste jaar kreeg je een medaille en de volgende jaren kreeg je er een 2,3 of 4 erbij. Bij je vijfde kreeg je weer een medaille en daarna een 6, 7, 8 en 9. Bij de tiende keer dat je meeliep kreeg je geloof ik een zilveren medaille. Ik zal thuis eens kijken of ik ze nog heb. Wie wat bewaart die heeft wat niet waar!


 

Geen opmerkingen: