maandag 13 juni 2016

Goed bezig! Ga mijn flatje opruimen.....



Het is al weer 5 jaar geleden dat ik mijn flat opgeruimd heb. Heel veel onnodige dingen opgeruimd! De laatste 5 jaar is er echter weer heel veel "nieuws" binnengekomen, maar niet zo veel weer verdwenen. Nu ik weer meer vrije tijd heb, heb ik mooi de tijd om op mijn gemak de woonkamer en keuken op te ruimen. Ben van het weekend al begonnen.
Vandaag ben ik gewoon verder gegaan met waar ik was gebleven.
Ik weet al precies wat ik wil.
Zo heb ik weer oude foto's (uiteraard van vroeger -) !) bekeken en een aantal opgezocht die ik binnenkort nodig heb voor een artikel op 1 juli. Zou beslist die dag dat bericht maar gaan lezen!

Ben natuurlijk ook al even gaan kijken op internet voor wat info of tips!
Trouwens ik ben zeer creatief en dat heeft zijn voordelen.
Ik heb geen rommel en de ideeën komen van zelf wel!

Maar ik gedraag me ook als een kind met als gevolg problemen!
Hoe moet het dan wel:
Ik denk dat ik er iets langer over doe dan .........................................een uur!

Geen opmerkingen: