vrijdag 17 juni 2016

Gooise Meren moeten fors bezuinigen

De gemeente moet niet 3,8, maar 4,8 miljoen bezuinigen.
Het college is nu in allerijl samengekomen om te kijken waar het geld vandaan gehaald kan worden.
Voor mij was het volgend fragment erg opmerkelijk:
Ik ga geloof ik precies op tijd weg!
Ik heb het al twee keer meegemaakt in al die tijd dat ik op Naarden heb gewerkt, de eerste keer kregen ze ruim 700 protestbrieven, de tweede keer waren we zelfs (samen met de directeur) in de gemeenteraad en konden we ons zegje doen. We kregen toen veel bijval van de PvdA en GroenLinks.
Hoe dan ook, volgende week woensdag moet helder worden waar de gemeente echt op gaat besparen, want dan worden alle punten behandeld door de gemeenteraad.
Trouwens de bibliotheek van Weesp zit ook in bibliotheek Gooi en meer!
Wordt vervolgd!
 http://images.slideplayer.nl/8/2147043/slides/slide_1.jpg

Geen opmerkingen: