vrijdag 10 juni 2016

Een nieuw kopje rechts: weesper nieuws (per week)

 http://www.weespernieuws.nl/Content/images/logown.png

Volg nu regelmatig steeds  het nieuws uit Weesp. Dat krijg je als je meer tijd over hebt! Nu ik gisteren weer las hoe STOM onze GEMEENTE weer is, door weer zoveel geld te verliezen, waardoor we straks wel weer tig meer aan belastingen zullen moeten betalen leek het mij goed om dit ook op mijn weblog te laten zien.
Trouwens het was te begrijpen dat Bussum en Naarden niet met Weesp samen wilden met zulk stelletje onbenullen. Heel Weesp wilde graag samen met andere gemeenten omdat dan de kans groot was dat er dan eindelijk eens mensen met verstand in de gemeenteraad komen. Nu is de burger weer de klos. Heb trouwens ook zo'n formulier ingevuld wat we van de gemeente vinden. Ik kan U vertellen dat ik ze een zeer laag cijfer heb gegeven en geschreven dat ik hoop dat we snel samen gaan met een andere gemeente(n) zodat we eindelijk eens mensen met verstand in het bestuur krijgen!







Gelukkig gebeuren er ook leuke dingen in Weesp......................toch! (denk ik!)
Soms kun je ook een geluidsfragment na luisteren zoals een interview met wethouder Herman Tuning. Alles wat op radio Weesp is geweest kun je hier terug luisteren
 
Elke week zoek ik wat leuk nieuws uit Weesp uit en deze verwijder ik weer als er een nieuwe week begint.
Alle oude berichten kun je per week altijd nalezen in het archief.
 


Geen opmerkingen: