woensdag 7 september 2016

Missen!


Toen bekend werd dat ik zou stoppen met werken zeiden ze dat ik mijn werk zou gaan missen. Natuurlijk heb ik 40 jaar heel leuk werk met heel veel plezier gedaan, veel contacten met iedereen, maar vandaag, een gewone vrije dag, heb ik ook weer heel wat leuke verhalen gehoord en meegemaakt. Zowel op straat, in een winkel of tijden het lopen. Zoals tijdens mijn bezoek bij AH. Een stel stond bij de pinkassa, maar hadden geen pinpasje. Gingen dus achter mij staan.
Raakte in gesprek. Het waren nederlanders die al 30 jaar in Zwitserland woonden. Ze kwamen oorspronkelijk uit Wijk aan zee en bleken ook schaak te spelen. Het is dus hoe je je opstelt.
Ik mis verder niets, heb alle vrijheid om te doen wat ik wil. De kans om eerder te stoppen heb ik niet gemist en gewoon gedaan. Of misschien mis ik toch wel iets...........(nu ik dat weet!).
Wat ik vanmiddag ook mee heb gemaakt is dat ik door mijn flatbewoners werd gemist. Ze hadden mij al een tijdje niet gezien en vroegen zich af of het met mij wel goed ging!
Gelukkig heeft de voorzitter van de vereniging mij in levende lijve gezien en gesproken en zag dat het goed met mij ging. Wel een fijn gevoel dat mijn flatblok zulke dingen in de gaten houdt. Dat geeft een gerust gevoel.
Heb vanavond ook nog 3 bewoners van mijn trappenhuis gesproken en ben weer helemaal bij gepraat!
Mocht ik iets hebben gemist dan kan ik dat altijd op internet bekijken!

Zo, geloof dat ik voor vandaag niks meer vergeten ben!
O, ja, mijn slaap straks, die kan ik echt niet missen!

Geen opmerkingen: