zondag 18 september 2016

Het leven wordt weer normaal



Na mijn afscheid op mijn werk, mijn vakantie van 7 weken in Zwitserland en een week mijn zus hier in Weesp begint mijn leven weer wat normaal te worden. Dingen die worden opgeruimd, zoals de auto, in huis, planten verzorgd en het dagelijks patroon van voor de vakantie komt weer langzaam te voorschijn.
's Ochtends wakker worden als het lichaam dat wil, lekker op mijn gemak eten, boodschappen doen, achter de computer dingen doen/regelen/bekijken en 

's avonds komen de activiteiten ook weer op gang, zoals het schaken, vrijwilligers werk en ik ga elke avond voor het slapen gaan nog even een half uurtje gewoon wandelen door Weesp! Daar slaap je lekker van.
Lekker leven waar je oud mee kunt worden!
Ach, doe gewoon, dan doe je al gek genoeg niet waar!
Nu nog tijd zien te vinden voor activiteiten om samen te doen met een ander! Ik bedoel, de activiteiten zijn er wel en volgens mij heb ik er ook wel de tijd voor, maar nu nog die ander!
Mocht ik onverhoopt niet weten wat te doen, dan heb ik gelukkig deze kussen nog in bed liggen!




Geen opmerkingen: